Wednesday, October 13, 2010

bidadari hati 63 : hold my hand...

saufi pulang ke rumah hari ni.. rasa gembira kerana 3 hari masing2 sibuk aku la yang paling rasa perit.. sebulan lebih kelak baru kami bersua kembali.. kena kurantin le... aku suka sekurang2nya hari yang dinanti makin mendebarkan.. dec on my way.. saufi juga akn kursus banyak lepas ni.. semoga ada rezeki saufi nanti... aku?,.. masih bekerja dan mencari kerja utk menyimpan lebih utk slps kawin.. saufi xgalakkn aku berpenat tapi mana sanggup aku melihat dia letih dan adakalanya dia senyum melihat aku berusaha memujuknya membenarkan aku bekerja lebih dari apa yg aku ada..

saufi.. selamat hari lahir.. semoga tahun depan kita boleh sambut dengan anak2... sesungguhnya pernikahan ini adalah rahmatNya yang terlalu aku syukuri selepas adanya kamu.. kerana aku adalah permaisuri hidup mu...

bahagia walaupun badsai banyak menimpa.. aku tetap meneruskan doa dan berdoa kami tabah seperti selalu.. terima kasih kerana adanya kamu dalam hidup ku  jiwa ini lebih tenang...

No comments:

Post a Comment