Wednesday, August 18, 2010

bidadari hati 51 : saat aku meraih redhaMu

hari ini keletihan tidak terkata... bila meletakkan kepala di bantal sesudah mengajar al-quran td membuatkan aku terkejut bila dah hmpir azan baru aku tersedar.. mood aku terud tiada kerana aku tertidur waktu hendak berbuka. menanti kepulangan tunangku dari tmpt kerja.. ya aku menanti mesejnya.. segera aku melihat mesejnya.. alhamdulilah dia selamat tiba... aku segera ke bawah  utk berbuka..

malam ke 9...
 aku masih belum khatam iadah al-quran.. sehari satu surah ujiannya hebat.. pulang kerja pasti memasak menanti.. mujur ada akak2 dan mak.. aku menolong mana yg patut... kesibukan aku di sekolah dan meeting KASIH... aku mahu mengatur masa utk tunang tersayang.. dia sabar dgn kesibukan aku tapi masih memberi ruang bila aku bersama Nya... alhamdulilah..

tunang tersayang... semoga majlis pernikahan kita berjalan dengan baik.. aku memohon agar dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah... terima kasih kerana bersama aku ... terima kasih kerana hadir dikala aku rebah.. terima kasih kerana aku memang mengagumi kesabaran mu.. terima kasih kerana akhirnya kita bakal mendirikan impian ku yang lama terbiar.. terima kasih atas keyakinan mu...

No comments:

Post a Comment