Sunday, August 15, 2010

bidadari hati 50 : KASIH 2010.. saat aku sedar perjuangan masih ada

semalam aku menyertai program KASIH 2010 utk student2 yang bakal pergi ke bumi mesir 20hb ni.. berkarisma dan  aku sendiri rasa rindu ke sana semula,,, i.allah jika ada rezeki.. aku akan ke sana bersama buah hati ku.. mohamad saufi... amin ya rabbil alamin...

tapi sian ke saufi sbb kesibukan aku membuatkan aku seakan tidak mengendahkan sms dan tel dia.. doa aku sempga dia memahami.. alhamdulilah.. bila aku pulang je .. dia pasti ingin mendengar coloteh ku.. shingga xtau bila aku tidur.. huhuhu

ya allah .. kekalkanlah dan sebarkanlah kasih yang kau berikan dalam hati kami...
suami bukan sekadar peneman hidup.. pembakar semangat  jihad.. dan penambah redhaAllah pada ku... suami .. kekasih jiwa hati... bila dia tiada aku tetap disni.. menanti sehingga aku bertemu di syurga kelak.. suami.. hati ku sentiasa dibawa pergi.. andai dia tiada... anak2 dia pengubat hati... moga kami sentiasa bersama.. kerana dia adalah mujahid dan aku bidadari hatinya...

No comments:

Post a Comment