Saturday, May 15, 2010

bidadari hati 27 : cinta ini milikNya...dan hadiah utk si dia...

ujian dan dugaan ... semalam aku muhasabah diri... sesungguhnya aku benar2 rasa marah dengan kejadian minggu lepas... dia x sepatuntnya x menganggu hidup ku lg.. kamus cerita kami dah lama ku bakar.. bukan sekadar sekejap.. bertahun...mujurlah keluarga dan saufi memberikan semangat.. aku dah lama maafkan dia.. jadi tolonglah jangan hidup aku lagi.. cukuplah sekadar dulu cerita kami..

aku tidak mahu bayangnya disisi aku lagi.. aku bnr2 rindu ketenangan yg ada.. mujurlah Allah kurniakan aku dari apa yang aku belajar.. mungkin juga ini adalah kifarah dosa yang silam.. ya allah ampunilah aku .. terimalah taubat ku..

saufi... sesungguhnya tunangku ini sangat sabar... memang aku bahagia dengan kehadirannya... yang penting aku blh terima segalanya tentang dia.. perasaan ini hadir tanpa aku sedar,, biarpun aku tidak pernah jumpa.. dia sngt sabar.. pertemuan pertama kelak tidak lama lagi.. semoga allah jaga dan pelihara...aku berdoa pernikahan dan perkahwinan kami berjalan dengan lancar... amin .. sesungguhnya cinta ini hanya utk suamiku..

lelaki yang baik hanya utk wanita yang baik... aku? i.allah moga allah jadikan kami pasangan yang baik.. sesungguhnya apa yang baik harus diusahakan dan diasuh.. utk anak2 kami kelak.. kerana aku syukur dengan kebahagiaan ini.. amin..

mohamad saufi... tunangku...

terima kasih  atas kehadiranmu.. sesungguhnya aku bahagia disisi saufi..

No comments:

Post a Comment