Wednesday, May 12, 2010

bidadari hati 26 : mereka... sahabat dunia akhirat aku...

alhamdulilalh sebenarnya dah lama tidak menulis tentang sahabt2 yang amat aku kagumi dan rindui... kerana semasa aku  susah dan senang, depalah.. yang berada disisi selain keluarga...

1. adik2 mesir seperti siti nurul jannah, farhana.. .

mereka sering aku jumpa di mesir.. selalu keluar makan bersama.. ntahlah.. perkenalan cukup singkat dan mereka saling mendoakan.. sampai skrg aku tiada lagi kesempataan berjumpa... adik2 comel ku... dah nk ada anak pun si kenit tuh...

2. nadia rohaizat... dia yg aku jumpa dalam blog halaqah.. sesungguh dia skrg hampir dengan aku kerana dia di indonesia... cuma xpernah berjumpa dengannya.. kerana masa yang tidak sesuai.. cuma aku yakin aku pasti berjumpa dengannya...


3, sahabat ku sejak kecil... huda yusof.. dia lagilah .susah nak jumpa.. lain lorong je dalam kampung.. msg2 dah kerja.. komitment dah x sama... asal x putus kwn dah ler.. dia jg spt aku.. dah bertunang...

4 . sahabat dunia akhirat... ilmiah... nasrul, sumairi dan ustaz naim... mereka ni link bisnes aku sejak dl..
dari sudut ilmu sehingga duit.. hehehe
sebab susah nk cari org yang blh buat kerja 2 nie.. 3 dalam seratus je...bab sahabat lain jantina ni.. mereka mmg bgus .. x amik kesempatan ats nm kepcayaan...cuma lps ni aku kena minta izin suami... dia lebih penting dari jiwa aku nie...



5, adik2 yang lain..  shima, ayu medic, fatin , fareha, atiqah , dan yg lain2 .. mereka adalah sebahagian hidup aku di sana... mesir.. aku sendiri sering x hubung mereka....


6. akak achik dan k nur...mereka adalah sebahgian keluarga aku... rindunya kat mereka.. nk kwin nie mkin sibuk.. xde kesempatan nk jmpa ...



 liyana  abd rahim... adik medic melaka yang amat aku senangi... kangen gak kat dia..
7. adik2 mansoura.... hafiz dan ikhwan... hafiz masih hidup lagi... yg satu lg xtaulah... mga2 hidup lg.. adik2 kena kuatkan smgt yg penting kerjasama...

8. rakan pena aku : hilal asyraf dan lailati... aku suka karya2 mereka.. sbb mereka islamik dan jitu... dan aku juga suka menulis .. tapi jauh beza aku dengan mereka...

9. esteqama.... dia adik medic mansora yg aku paling sempoi.... hehehe aku rindukan dia juga..

.

10. hartinie ibrahim... dia shbt yang bersama aku sejak di mtq lagi... dia yg skrg ni puan hartini.. merajuk agaknya.... hehehe... smg pershbtn ini xkan putus... syg kamu,....


11. yg lain2.. akan diupload kan dalam post sterusnya... mata dah letih ..

buat sahabat2 semua.. terima kasih menjadi sahabat  dunia akhirat..aku...

3 comments:

  1. terima kasih akak =). moga kasih ini kekal hingga ke syurga, INSYALLAH..

    ReplyDelete
  2. sampoi..haha..rindu kak..selamat btunang..ad masa kt jumpe..insyaALLAH..doakn kjayaan kami kat sni..:-)

    ReplyDelete