Tuesday, May 11, 2010

bidadari hati 25 : no doubt...

sbnrnya kasih ini tak terucap.. mujurlah dia sabar ... sesungguhnya kemanisan yang kami ingin capaikan dugaannya juga tidak sedkit...ya allah peliharalha ikatan ini.. kerana aku tahu... Allah menjadi sandaran.. pertemuan yang ku nantikan bukan satu impian lg.. sudah menjadi cita2.. setiap isteri...

saat ini.. aku hanya mampu berdoa agar inilah kasih yang aku nantikan... sudah teirtutup segala pintu hati ini utk orang yang asing... sesungguhnya aku bahagia dengan nya... saat tersarungnya cincin kesetiaan ini.. terpatri janji... bahawa akulah yang menjadi bidadri hatinya...

sungguhpun aku begitu... aku berdoa.. ujian dan dugaan ini adalah merapatkan dengan saling mengnali... dia?
saufi setakat ini memahami... adakalanya aku jadi serba salah kerana terlalu keras.. cuma aku belajar dari yang lepas.. selagi blm sahnya ikatan ini... aku inginkan semuanya serba sederhana...

jika saat sahnya nikah kami... jiwa dan cinta ini hanya utk mu suamiku...

saat itu hanya redha allah disisi kita,, bahagia xakn selalu ada.. tapi ikatan suci ini adalah lambang cinta yang terikat rapi dengan iman...

sabar lah wahai mujahid ku...

ku serahkan cinta ini diperdu redha Nya... saat kita bersama kelak...

No comments:

Post a Comment