Wednesday, June 4, 2014

hari ke 13 ... ibu rindu...

bermula hari ni ... jiwa ibu makin redup ... kerana rindukan ayah dan gelak tawa... kesabaranya... dan cinta kasih yang semakin mendalam... aduhai jiwa... tenanglah..  dah hari rabu.. sekian lama x berpisah .. jiwa ini dibawa pergi suami ibu...

ya allah , kurniakan pada ku kecantikan akhlak dan kemurniaan hati menjadi permaisuri hati utk suamiku.. jika aku wasilah syurga buatnya, berikanlah aku kesabaran dan keteguhan iman dalam mencintaiMu lebih darinya...

kerana dia ciptaanMu anugerah pinjaman buatku.. anak-anak soleh... aku bimbang aku sendirian di dunia tetapi kau kurniakan aku suami yang soleh dan anak-anak yang soleh... kuatkanlah iman dan pasakkan ibadah ku sebagai tanda kesyukuran ... amin...

Muhammad Syauqi

nur iman syauqina 

1 comment: