Saturday, July 18, 2009

now here i am...

dah lama tak menulis dalam blog nie.. aku hampir meluangkan masa bersama friendster saja.. sesungguhnya aku banyak sangat masa.. cuma mood dan emosi x berapa sekata.. maklumlah sekarang aku tgh bahagia.. idea pun melimpah2.. sesungguhnya aku merindui kalam seseaorang...

akhirnya aku mendengar bacaan Syeikh Misyari.. tenang dan akhirnya aku tahu akn terlena.. kerana itulah pengubat jiwa dn hati aku selama ni.. AL-Quran...

mata ni makin tertutup.. sesungguhnya letih mengadap buku membuatkan aku tidak mampu nak baca banyak lagi.. ya allah kuatkan semangat dan jiwa ku.. ada banyak masa tp banyak juga yang aku buang dan bazirkan.. masa yang berlalu adalah satu kesilapan.. dan kni... aku kembali..... go go mgooooooooooooooooo

No comments:

Post a Comment