Wednesday, March 2, 2011

sedetik lebih cintaku

SEDETIK LEBIH
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu


genap 4 bulan pernikahan kami... doa dan ketabahan amat penting.. dia mengajar aku memenuhi ruang hidup kami dengan segala kelebihan... setiap patah doa dan harapan sering didengarkan dengan penuh jiwa...terima kasih suamiku... semoga pernikahan dan mahligai ini sentiasa disyukuri dan dirahmatiNya....kehadiran si kecil yang sering berdegup di dalam diri ini membuatkan mekar mewangi kisah cinta aku bersamanya.. semoga dugaan dan ujian yang bakal berlaku dilalui dengan tabah.. rasa tteruja menanti kepulangannya...abang... aku amat menyintaimu.....

1 comment:

  1. sayang ku... terima kasih atas segala cinta dan sabar yang tercurah buat ku... semoga si kecil yang dikurniakan sesoleh abahnya...

    ReplyDelete