Saturday, April 18, 2009

merangkak mencari kepastian...

rasa berat sgt akhir2 ni mencari ketenangan hanya ketika aku bersujud.. namun akhirnya air mata ini terus mengalir .. kenapakah jiwa sering tewas bila diuji perasaan dan emosi? ingin ku luahkan pada teman2 .. cuma rasa kerdil bila menjadikan mereka tmpt luahan .. Allah sentiasa memerhati .. ku merangkak kembali mencari keamanan yang terhakis...

ya Allah berikanlah aku kekuatan .. hanya kau Rabbi yang sentiasa disisi saat aku jatuh dan bangun..

Ya Rabbul Al'aMIN...

aku hanya manusia yang berhati jua.. kenapa diuji sehingga hilang rasa hormat mereka pada ku.. kenapa diuji hingga aku jatuh merintih.. hanya Drimu mengetahui ..

ya Allah andai ini kifarah dosa.. ampunilah daku...jngnlah sampai aku merintih pada manusia ciptaan Mu.. kerana aku hanya ada Kamu.. ya Rabbi.. hanya Kamu..

No comments:

Post a Comment